2009. július 11., szombat

Jubileum!

Van szerencsém ezúton bejelenteni, hogy elkészült a 10. fejezet, vagyis jubileumot ünnepelhetünk! :)
Amikor április végén írni kezdtem, akkor még eszembe sem jutott, hogy idáig eljuthatok, illetve, hogy ennyien olvassátok majd a történetemet. Minden kedves olvasómnak szeretném megköszönni a kitartó várakozást, főleg ugye az érettségi idején, és néhányotoknak a kommenteket is. Tényleg sokat jelent nekem, és erőt ad, hogy folytassam.

A mai nap tehát emlékezetes. Van mit ünnepelni, hiszen az elmúlt két hónapban több mint 5000-en látogattátok meg az oldalt, és közel 10000 oldalmegtekintés volt, ami szerintem igazán tiszteletre méltó és tükrözi azt, hogy nektek is sokat jelent a történet.
Így a jubileumra való tekintettel két meglepetést hoztam nektek - természetesen az új fejezeten kívül . Úgy gondolom mindkettő elég szembetűnő, de kezdjük talán a látványosabbal!

Az új design - igen, nos sokáig törtem a fejem, hogy milyen is jegyen, legyen-e egyáltalán. De aztán úgy gondoltam, hogy a régi fejléc, már nem tükrözi a történet lélektani állapotát.
A másik meglepetés, remélem néhányotoknak azért ez is feltűnt, hogy most először megpillanthatjátok Lydia Cullen arcát. Sokáig kerestem a megfelelő embert, és arcot. Végül rá esett a választásom!

Itt a vége! A kis érzelgős beszédemnek! Mégegyszer köszönök mindent, és szeretném ha még többen írnátok kommenteket, hiszen a véleményetek segít a legtöbbet, abból tudom, hogy min kell csiszolni, min kell változtatni.

Köszönöm és kellemes olvasást kívánok!

Pussz: Renee

0 megjegyzés: