2009. augusztus 16., vasárnap

Zsúfolt hetek következnek.... türelem:)

Nagyon kedves, és mélyen tisztelt olvasók!

Tudom, hogy nagyon elegetek van abból, hogy néha csak eltűnök hetekre, de esküszöm én sem tudtam, hogy ez a nyár ennyire zsúfolt lesz.

Ma este indulok a családdal életem első tájfutó VB-jére, és Hungária Kupájára, szóval kérlek nagyon szurkoljatok:)

Aztán hétközben megyek Pestre, mert ugye jelentkeztem az ELTE szakkollégiumába is, szóval megyek felvételizni:) Oda is szurkoljatok:)

És csak, hogy legyen hal a tortán 22-étől még elmegyek az ELTE TTK Geo-Bio Gólyatáborába is Bódvarákóra (ne kérdezzétek, hol van, a világ végén...) szóval szuper két hétnek nézünk elébe...

Ebből a kis felsorolásból remélem már sejtitek, hogy nem leszek nemhogy internet közelben, még civilizáció közelében sem...

Köszönöm azoknak, akik egész nyáron kitartóan olvasták a történetemet, most megkérlek titeket, hogy várjatok türelemmel. Felrakhatnék gyorsan egy új fejit, de az csak kontármunka lenne, szerintem pedig az íráshoz, a jó íráshoz, idő kell. Remélem ha úgy augusztus 30-31 körül hazatévedek (ha nem falnak fel a medvék a Bükkben:):), akkor majd páran benéztek, mert felrakom az új fejezetet.

Addig is mindenkinek további kellemes nyarat kívánok! Szorítsatok kérlek!:)

Sok puszi: Renee

Ui.: Augusztus végén már első éves egyetemistaként térek vissza:) Tiszta jóóóó.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Sok sikert:)